Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Tisdag 25 sep

Av Therese Jonsson - 25 september 2012 16:06

Sjukskriven ännu 6 veckor till, inflammation i musklerna bak i ryggen.

SKREK verkligen rätt ut när hon trök på punkterna.. 

sen efter dom 6 veckorna är det bara 4 kvar som jag får ta ut föräldrarpening på isf.


Var till barnmorskan igår, hjärtljudet låg på 145 & var 29 lång.

Sen fick vi reda på att bebis har vänt på sig, så den ligger neråt! 

Vart lite lättnad faktiskt, har hört SKRÄCK historier om vändningar på bebisen att det ska göra ont.. 

Min lilla plutt börjar bli stor.. Tänk när jag fick reda på att jag var gravid, då läste jag igenom hela "appen"

på telefonen om graviditet vecka för vecka & drömde mig fram till iallafall vecka 30 och här står jag nu!


Har börjat sortera kläderna i stl ordning, vissa på skötbordet & större i byrån!

Har även funderat ut vad jag ska ha för kläder i väskan, dock inte pakat än!!! 

(lika bra jag skriver det, annars får jag höra de från andra håll)


Har fått en kasse kläder av svärmor & svärfar med bebiskläder det har köpt också.

Vi som hade snålt om overall, fick en sådan av dem också. 


Idag ska vi äta hos mamma, Jag, Erik, Daniel & barnen. 

Det tackar vi ju för! 


Känner mig förkyld & har gjort hela graviditeten typ. 
Är mest snuvig nu, men har haft halsont & massa annat. 


Fick iallafall pengar från fsk idag, tack gode gud att de godkände mig.

Vet inte hur jag hade gjort annars. Men må lov & säga att jag fick en bra handläggare.

Hon förstod mig PRECIS & det brukar man inte höra där ifrån alltid. 



Snälla ge mig ork att ORKA städa ett helt hus....

Min ork & trötthet pallar inte, inte min rygg heller.

Får ta pö om pö helt enkelt.



Puss & Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jonsson - 1 mars 2013 20:55

                                                ...

Av Therese Jonsson - 16 december 2012 23:49

Idag är W 3 veckor! Min älskade sötnos. Godnatt!

Av Therese Jonsson - 11 december 2012 21:03

  Vår lilla sötnos som börjar bli stor..   Han vägde runt 3600 g för 7 dagar sen & idag när vi vägde honom vägde han runt 4900 g.. Han äter då bra iallafall!  Han håller även på att växa i sina 56 nu, har ju fått haft 50 på han förr. Men n...

Av Therese Jonsson - 3 december 2012 12:03

Detta kan man kalla vinter... Burrrr! -24 är inte kul att vara ute i. Tur jag har världens sötaste son att mysa med. Vi har inte klivit upp ännu, skönt att ligga å dra sig, har kollat på julkalendern. Den verkar mysig! Idag blir det tacos m...

W

Av Therese Jonsson - 3 december 2012 00:46

Älskade barn!

Presentation


Sambo och mamma till William

Jag heter Therese. Jag är 21 år. Jag bor i i hus med min sambo Erik och vår son William född 25 Nov-12
Jag och Erik har varit tillsammans sen 29 November 2010

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards