Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

FREDAG!

Av Therese Jonsson - 19 oktober 2012 12:05

Denna natt har jag faktiskt kunna sovit skapligt! 

Vaknade inatt av att jag hade värk i ryggen, panik slag fick jag.

Men jag kände efter riktigt & efter en stund så gick det tillbaka..

Sen har jag inte känt nå mer i ryggen. (eftersom värken oftast startar i ryggen)

eller hur man ska säga.

Har inte haft nå mycket förvärkar inatt/idag heller, det känns bra! 

Men nu har mensvärken kommit istället, men hellre den än dessa onda förvärkar.


Har satt lösenord på min blogg pga jag kommer skriva om vad som händer dag för dag här nu.

Vill inte att alla ska kunna läsa det. 


Idag fyller min mamma år, men henne har vi redan firat.

Jag känner att jag vill göra nått med bara Erik, nått fint & mysigt.

Men orkar jag?

Jag vill så gärna! 

 


Igår sa 2 personer att min mage hade sjunkit.

en av dem var mamma, jag gick för att knäppa kort på magen för att se efter själv.

Men hon sa att de syndes mer när hon såg mig i verklighet.

Sen vet jag inte vilken vecka den brukar sjunka heller? 


 

Jag tycker inte den ser ut att ha sjunkit på denna bild?

Eller har den det?


 

Jag hittade en bild från början av graviditeten, dock har jag ju inte skrivit vilken vecka jag var i!

Klumpmaja!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jonsson - 1 mars 2013 20:55

                                                ...

Av Therese Jonsson - 16 december 2012 23:49

Idag är W 3 veckor! Min älskade sötnos. Godnatt!

Av Therese Jonsson - 11 december 2012 21:03

  Vår lilla sötnos som börjar bli stor..   Han vägde runt 3600 g för 7 dagar sen & idag när vi vägde honom vägde han runt 4900 g.. Han äter då bra iallafall!  Han håller även på att växa i sina 56 nu, har ju fått haft 50 på han förr. Men n...

Av Therese Jonsson - 3 december 2012 12:03

Detta kan man kalla vinter... Burrrr! -24 är inte kul att vara ute i. Tur jag har världens sötaste son att mysa med. Vi har inte klivit upp ännu, skönt att ligga å dra sig, har kollat på julkalendern. Den verkar mysig! Idag blir det tacos m...

W

Av Therese Jonsson - 3 december 2012 00:46

Älskade barn!

Presentation


Sambo och mamma till William

Jag heter Therese. Jag är 21 år. Jag bor i i hus med min sambo Erik och vår son William född 25 Nov-12
Jag och Erik har varit tillsammans sen 29 November 2010

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards